Mamma och pappa.

publicerat i Vardag.;
Mamma och pappa kom förbi med både det ena och det andra från diverse affärer. Frukt och saft till Kevin och massa cola och två pizzor till mig och Louise. Det sorgliga var dock att Louise jobbar och inte kan delta i våran fina middag - så mamma och pappa fick dela dem med oss. Jag kom och tänka på en sak, jag har ätit som en mus i flera dagar, dels för att jag inte har mått bra och dels för att jag har haft en oroskänsla i magen i flera dagar. Jag måste se till att komma igång med min matvana igen. Måste också se till att laga hemlagat här hemma. Vi har en massa gott som ligger i kylen och frysen och väntar  på oss. Jag måste bara se till att få orken att laga till maten.

Jag vill ha en lägenhet femhundra meter här ifrån. Jag måste bara få min mamma att bli min förmyndare med tanke på att jag inte har någon egen inkomst. Min mamma vill dock inte bli inblandad i hela historien - så det kommer säkert inte gå. Toppen, om jag bara var lite äldre, lite vuxnare och hade lite fler vuxenpoäng, typ som arbetspoäng så hade jag inte behövt att vara så beroende av andra. Jag hatar att vara beroende...

If i could turn back time...

Kommentera inlägget här :