Sms

publicerat i Vardag.;
Jag har blivit överöst med sms från en massa vänner och bekanta som har hört vad som har hänt. Jag tänkte säga att jag inte kommer svara på alla med tanke på att jag måste spara mesta av pengarna för att kunna höra av mig till dem som jag verkligen måste höra av mig till. Men jag tänkte passa på att säga att jag har fått sms:en och att det värmer. Varenda ord värmer just nu. Då och då gråter jag, men efter varje gång jag gråtit så känner jag mig lite starkare. Så jag antar att det är ett gott tecken på att det går åt rätt håll. Jag visar dock inte så mycket av vad jag känner inför, varken Louise eller Kevin. Men jag måste vara stark nu, i alla fall för Kevins skull. En dag är förbi och en dag närmare en lösning har kommit. Tack och lov för att det är sommar nu i alla fall, snart kan man vara ute vid badet och bada hela sommaren. Snacka om mysigt, han och jag ska ha det. 

JAG ÄLSKAR DIG KEVIN. ÄR DU LYCKLIG SÅ ÄR JAG LYCKLIG. VI FÅR SE LYCKAN I VARANDRA.

image101

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cecilia:

gullig unge :p

2:a kommentar, skriven , av Jessi:

söt bild :)

3:e kommentar, skriven , av cecilia:

så lite så :]

Kommentera inlägget här :