Jag ska!

publicerat i Denise;

Godmorgon.

Idag har jag prov. Kan man ärligt talat inte börja en mening bättre? Godmorgon och Prov i närheten av varandra känns näst intill som katastrof. Trots detta så har jag pluggat dessutom, så jag är inte vidare rädd för ett underkänt resultat! Det känns skönt när man kan göra lite nytta samtidigt som Kevin sover... om inte risken finns att jag faktiskt somnar själv, vilket jag gjorde igår, dum som jag är!

I helgen

så är det någon form av julmarknad eller höstmarknad. Jag kan inte få för mig att ha någon aning om vilken det är som håller på nu i slutet av november. Men någon marknad är det i alla fall nere i hamnen. Jag har stora planer på att gå och titta på Luciorna om dem nu skulle finnas på plats där. ( Ja jag har koll )... eller inte.

För ett tag sedan så fick jag också veta
 
att jag ska på möte hos Rektorn med tanke på att hon är våran Projekt Arbets - ledare. Jag har dock inte gjort det som skall ha gjorts och känner mig som tre dagar efter i planeringen. SKÄRPNING på mig! Trots att jag inte vill så får jag skylla på att jag varit hemma i två dagar och inte hunnit med att springa ner till centrum och kolla in tyger, samt beställa dem. MEN JAG SKA!

Tjolahopp. Det här känns som den större delen av min vardag just nu. Plugga, kolla in roliga saker att göra samt att glömma bort saker som måste göras. ( Jag måste önska mig en kalender i julklapp, VERKLIGEN! )

Kommentera inlägget här :