Bakis... skakis.

publicerat i Vardag.;
Jag är vaken utan huvudvärk tack och lov.
Magnus var skitrolig - några skrapsår här och där på benen har man fått och självklart lite på armarna från vistelsen på telegrafen (jag skyller på blandningen av sprit och högklackat!) . Tack och lov för att jag somnade hos Alex säger jag bara! För Kevin har det också gått jätte bra. Även han sov ut i morse hemma hos mormor och morfar.

Jag ska ta hand om Kevin nu, åka hem och ha tvättstugan helt bakis och skakis!
I morgon ska jag till nynäsgården på en veckas praktik i serveringen av alla ställen. Önska mig lycka till!

(Psst! Tack "Lilla jag" för att du vågade dig fram och hälsa!)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lilla Jag:

Tack själv! Var kul att träffas. Synd att vi inte hann prata mer. Men det är väl inte sista gången vi ses. :D



Kram

Kommentera inlägget här :