Blogg update.

publicerat i Vardag.;
Okej, så vad har hänt.
Inte så mycket egentligen. Sandra ( Kevin gudmor) trillade över hos oss en liten stund. Vi satt och fikade, lekte med Kevin i hans rum och läste sagor som rent tekniskt sett var helt omöjliga för oss att uttala.

Vi har fått vårat svenska nationella ( om jag inte skrivit om det tidigare ) och jag har ett halvt skrivet tal hemma som väntar på att bli färdigskrivet. Sen så har jag inte gjort så mycket. Kevin var hemma igår från dagis efter det att jag lämnat honom så fick han problem med magen, vi fick uppsöka akuten och fick vidare instruktioner om att höra av oss till BVC (så jag fick med andra ord inte så mycket hjälp)... Sen så fick Kevin vara med mig i köket där han röjde, fick sockerkick av pannacottan (då han fick i sig en massa av mina klasskompisar) gick mina lärare på nerverna och sprang runt som en virrig hare.

I morgon ska R ta Kevin och på måndag ska vi lokalisera oss till haninge där vi ska gå på sammarbetssamtal så att vi kommer överrens om (förhoppningsvis) hur vi ska ha det - och sätta upp vissa regler.

Så att det är ungefär så som det ser ut på min världskarta just nu. Lite småplaner planerade bara - men mest bara luftigt just nu. Höstlovet ser inte så mycket ut för världen, men vi får se vad som kan tänkas hittas på!

Allt från mig.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :