Hallå i bloggen.

publicerat i Denise;
Jaha.
Yttligare en vecka har börjat, och den här veckan är jag tillbaka i skolan. Kevin är förvånandsvärt frisk för att det är höst och börjar bli förkylningstider. Han var riktigt duktig på bussen idag, i alla fall på vägen dit, så jag hoppas att vägen hem går lika bra. Hans vagn har gått sönder, mer i tusen bitar än helt sönder... men den rullar och det är väl huvudsaken. Som tur är så är jag inte i behov av den så länge som jag har bussen utanför dörren!

Igår kom Alex och Peter över på besök. En snabbvisit med en massa bilder som vi tagit under de få  månaderna som vi kännt varandra. Så nu pryder dem mina fotografiramar och tavlor lite var stanns i lägenheten. Man får tillbaka den sommarkänsla som man hade i sommras när man ser de bilderna, gosh! I miss this summer!

Jag borde egentligen göra en uppgift om fosila bränslen just nu... men jag orkar verkligen inte. Nej här prioriterar man sina intressen före sina måsten och krav...

Hur som helst, R kommer  ner och tar Kevin nu i helgen, fram tills på tisdag (?).
Sen vecka fyrtiofyra (?) så ska Kevin få åka ner till halmsta och hälsa på när han ändå är ledig från dagis.
Vi får se om alla planer går som planerat...
(Så alla barn med vattkoppor, influensa eller magsjuka får gärna hålla sig hemma).

Nej dags att börja, tio minuter kvar innan avstängning.

Kommentera inlägget här :