Sammanfattning.

publicerat i Denise;
  • Jag är fortfarande sjuk. Men det ska inte hindra mig från att ha roligt i morgon.
  • Jag ska åka in till syrran idag och sova över där, wish me luck. Det är mest vägen in som jag oroar mig för.
  • Kevin ska ta kort på dagis idag, sicken lyckost! Jag väntar med spänning på alla kort som ska hoppa ner i våran brevlåda om någon månad.
  • Jag ska vila upp mig hemma hos mamma och pappa idag medan Kevin går på dagis.
  • Bussresan mot dagis gick riktigt bra faktiskt, värre var det att få in honom på dagis, 25 meter från busshållsplatsen.
  • Jag har städat hela min lägenhet så att den är ren och fin!
  • I helgen kommer jag inte vara nykter på långa vägar och jag har redan fått ångest över det...


Japp, liten sammanfattning av vad som händer och sker i mitt liv.

Kommentera inlägget här :