Trallala, im still alive.

publicerat i Onördigt;
Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Ja det gör jag, om vi nu skulle stöta på varandra!

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD droppar.

Vad åt du senast?
En chokladgrej.

Har du fått någon komplimang idag?
Jag tror inte det.

Har du varit med i en rättegång?
Ja

Är du polare med grannarna?
Ja det är jag.

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
Naveln som jag tog i typ 8onde klass, men som jag tog ut när Kevin fanns i magen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Oj, jag kommer inte ihåg. Troligtvis när jag åkte taxi med Alex och några andra - typ 3 ggr under samma kväll...

Gay?
Nej.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej...

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej det har jag inte.

Har du varit på stranden?
Ja.

Har du haft en stalker?
Nej.

Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja det gör jag- typ alla!

Hur bra är din syn?
Duglig?

Har du varit på ett party?
Ha ha ha. Va?

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej. Men där emot hoppa från Eiffeltornet utan fallskärm! (typ samma grej!)

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Good luck - för han existerar inte!

Har du varit utomlands?
Ja.

Har du sett din bästa vän naken?
Ingenting jag lägger på minnet.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Min mosters tror jag, med influenser av alla världens länder, ap-coolt.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja ?

Var är dina syskon just nu?
Jag tror dem jobbar båda två!

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj jag lägger inte det på minnet.

Vem ringde dig senast?
Hm, Louise tror jag.

Vilken tid gick du upp imorse?
Klockan sex, prick.

Vad ska du göra i helgen?
Gå på en fest vad jag vet, vara barnledig, åka in till sickla, gå hem till Alex mamma ... ^^

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Jag har inte min mobil i närheten.

När var du riktigt sjuk senast?
Oj kommer inte ihåg.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Öh...

Vad finns i din bakficka?
Tyg just nu.

Har du färglinser?
Nej.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Inte så mkt.

Vad är det första du gör på morgonen?
Gör mig i ordning för att sedan ta hand om mitt ( morgontrötta monster) barn!

Vad ska du göra efter det här?
Jag ska hämta Kevin på dagis så småning om.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therece:

Vad finns i din bakficka?

- Tyg just nu.





Hahhahaa

Kommentera inlägget här :