Bilder.

publicerat i Bilder;
Äntligen! Datorn har självklart lackat ur på mig och valt att stänga ned sig själv ett X antal gånger. Men nu jävlar så ska jag vinna över datorn och inte datorn över mig, så det så.

KAOSET!


Vid detta stadiet så var Kevins rum det enda som var klart...
Detta var då dag två!


KAOS KAOS KAOS!


Kevin berördes dock inte av detta utan sov vidare... lugnt och fint!




Köket var KAOS!



Dagarna efter blev riktigt mysiga. Vi fick ett vardagsrum (eller en del av vardagsrummet används som vardagsrum, andra halvan är sov och studiedel med skrivbord och säng...



En usel panoramabild. Men man kan se skrivbordet med en spegel, alldeles intill på bild, man kan se TV:n längst bort i hörnet och min möbel strax innan TV:n. Man kan se soffan och bordet och min matta, min guitarr och mitt sängbord, mina sängkuddar alldeles i hörnet och mormor's tavla som hänger ovanför min säng! Detta är i alla fall mitt vardagsrum!



Köket och min tvättkorg som för övrigt inte får plats inne på toaletten (för er som måste ha djupare information!) Så har vi mina fina köks-stolar och pallar eller vad man nu vill kalla dem!



Min största lediga tid spenderas här med att baka och laga mat!


Kevins rum, säng och pysselbord!



Kevins andra del av rummet.



Min säng i snebild... jag orkar dessvärre inte ändra!



Min hall som för övrigt inte riktigt ser lika dan ut.. Men ungefär!
Mina garderober rymms i hela min hall som man kan se lite av på sidan.
Skit bra förvaring med andra ord.

Toaletten skiter jag i att ta med på bild, av den enkla anledningen att det bara är en toalett, handfat och badkar.
Slå upp bilder på google om ni är osäkra på hur det ser ut!

Men välkomna hem till mig (:

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M.:

Va fint de såg ut å vara:) Äre riktig tegel i v-rummet eller?

2:a kommentar, skriven , av Sarah:

var bor du nu :P?

Kommentera inlägget här :