Dålig uppdatering.

publicerat i Vardag.;
Grymt dålig är jag på att uppdatera bloggen.
Men som sagt hemma har jag ju inte samma tillgång till dator som jag har hos andra - så ni får helt enkelt stå ut.
Så i helgen har jag bland annat fått hjälp av hela tjocka släkten att få upp alla tavlor och allt sista som skall upp på väggar och liknande! Jag blev ruskigt nöjd med resultatet - jag hade aldrig kunna tänkt mig att det skulle bli så fint som det blev. Hur som helst, vi käkade och hade det mysigt tillsammans - och borrade en massa i väggarna. ( Var nästan rädd att grannarna skulle klaga ett tag! ). Sen så sov min systerson över hos och vi hade det mysigt med levande ljus och godis i mängder! Sen så stod jag halva dagen igår med att göra matlådor för veckan. Jag lagade bland annat till pyttipanna och korvstroganoff med ris - som jag enkelt kan plocka fram när jag slutat skolan!

Sen idag så har jag bara gått i plugget som vanligt. Kevin hade ett stort framsteg idag, nämligen att han sa hejdå till mig, istället för att jag sa hejdå till honom när jag lämnade honom på dagis! Det tyckte jag var riktigt bra. Annars har han varit jätte förtvivlad varje gång som han blivit lämnad, hjärtegull...

Sen har det även uppträtt mindre roliga saker under dagen. Men det är ingenting jag har lust att gå in på. Dem som vet om det - vet de - och det räcker!

Pusskalas.

Kommentera inlägget här :