Godmorgon!

publicerat i Vardag.;
I natt var egentligen första riktiga natten som jag kunde sova ordentligt i min lägenhet. Granne till mig bor det en blind dam... jag börjar också tro att hon är döv - så hög volym som hon har på TV:n. Men i natt somnade jag i tid och vaknade av att Kevin kom in i min säng! För att dagarna innan så har han gråtit helt förtvivlad när han vaknat på natten. Men i natt kunde han lugnt och extremt tyst promenera in till mig utan minsta problem!

Idag ska jag leka med Malin och Olivia och Alexander. Dem ska komma hem till mig på besök och så ska vi väl ha det lite mysigt tillsammans. Jag vaknade klockan halv åtta i morse och åkte direkt till mamma och ska fixa alla papper och sånt som jag ska göra ordning.

Kevin är ute och leker och jag ska börja ringa några samtal!
I morgon så kommer syrran och hela hennes familj och ska hjälpa mig sätta upp tavlor och liknande på mina helt kala väggar. Kameran glömde jag självklart hemma i morse så jag kan inte visa några bilder idag heller, så det får vara ett tag till!

Hur som helst, jag ska börja så att jag blir klar någon gång!
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :