I skolan.

publicerat i Skola;
Som vanligt så stängdes min dator ner när man var i full gång med att sitta och läsa en massa på bland annat andras bloggar. Men den här gången orkade jag inte bry mig - så istället så tog jag min väska och promenerade till skolan. Ronnie ringde mig nyligen och berättade att han skulle komma till nynäs. Så i helgen blir jag barnledig. Det ska bli riktigt skönt, tror jag - att äntligen få sova ut en hel natt utan störningar från Kevin eller någon annan. Nu är det bara att hålla tummarna för att grannarna inte väljer att ha en stor brakfest så att jag får ligga vaken fram till och med halv ett, det tar på en ganska mycket med tanke på att jag kliver upp klockan sex  på morgonen.

... hur som helst, jag är i skolan nu och börjar första lektionen om exakt - eller snarare, jag börjar lektionen exakt nollnio trettiofem (jag orkar inte räkna hur många minuter det är innan jag börjar!)

Pusspuss.

Kommentera inlägget här :