Torsdag.

publicerat i Vardag.;
Fan va roligt att så många av er läsare hänger kvar trots en grymt dålig uppdatering den senaste tiden. Men dessvärre så är det inte mycket jag kan ändra på. Men ett stort plus till er som orkar stå ut och uppdaterar er varje dag, trots att jag är jätte dålig. (Slår på mina fingrar!)

I morse var jag hos tandläkaren direkt efter det att jag hade lämnat in Kevin på dagis. Jag var tvungen att köra en snabb koll över om jag hade några hål innan det att jag blir tvungen att pröjsa för det. Det skulle ju då vara det värsta! Hur som helst så tog undersökningen ungefär så där, fyra minuter och det var dags att bege sig mot våran biosallong. Alla treor skulle nämligen piggas upp av några skojfriska ungdomar som är stand-up komiker. Snacka om att jag tjöt av skratt när dem väl hade satt igång, och samtalsämnet var dessa skojfriska killar ungefär halva skoldagen.

Efter stand-up;en så åkte vi vidare till restaurangen där tvåorna uppvaktade oss med mat! Det var riktigt gott, måste jag säga! Nu när jag har lite tid över så tänkte jag publicera några bilder från min lägenhet (dvs. om datorn inte stängs ner och inte fungerar mer!)

Annars har det inte hänt så mycket idag eller för övrigt heller för den delen. Filosofiprov har vi haft = gick åt helvete - om jag inte misstar mig. Men annars kan jag inte klaga. Just nu håller vi på att förbereda oss inför nationella och ska därför skriva ett fem minuter långt tal...

dont ask...


Men puss och kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M.:

Är inne här varje dag för att kika ifall du har uppdaterat:P Ska bli kul att se hur lägenheten ser ut!:)

Kommentera inlägget här :