Tisdag, kräksjukan och magnus betnér.

publicerat i Denise;
Goddagens alla glada bloggläsare.
Kul att komma in i värmen och se att ni fortfarande är aktiva läsare trots att jag är hästlängder från att uppdatera så intensivt som jag tidigare gjort.

Kevin har legat i magsjuka hela helgen vilket fick mig att ställa in massa planer, sorgligt nog. Jag fick i alla fall fem timmar barnledigt i lördags då Ronnie tog Kevin - då jag passade på att göra mig fin i håret tack vare Alex hjälp och jag blev ruskigt fint sminkad, gå in på hennes blogg och se själva! Sen vill jag inte ens gå in på vad som hände då jag anser att det är onödigt att förgifta min blogg med den informationen.

När slutar folk att förvånas? Varenda gång jag är ute och går med Kevin i handen så tycks folk förvånas över att jag antingen är för ung för att ens vara mamma, eller att Kevin ser så stor ut och väl-talad och att jag som ser så ung ut aldrig kan vara hans mamma. Okej, svenskar! Nummer ett, vi förvånas över att se allt från unga mammor till ett bögpar som håller varandras hand och söker lite romantik. Vi förvånas över att man kan gå klädd på ett visst sätt och kan anses vara hemlös. Men för tusan gubbar, vi lever på 2000-talet där ingenting skall anses vara omöjligt.

Anyway. Jag ska gå tillbaka till skolan i morgon igen och Kevin ska tillbaka till dagis, så att allt skall gå tillbaka som vanligt igen!

Idag har jag även passat på att ta en promenad till bion och hämtat ut biljetter till nynäshamns comedy - club till mig och Alex. Vi ska gå och skratta lite åt Magnus Betnér som kommer hit och ska roa nynäshamn! Så nu är jag superglad att jag får gå på det och får barnvakt på köpet! Mer kan man inte önska sig. Men det blir som sagt inte förrän om två veckor. Nu i veckan, rättare sagt i morgon så kommer det sex stycken köksstolar från min syster och en billy-bokhylla! Så om några timmar är mitt hem fulländat.

Jag måste bara tacka min bästa Alex för att du alltid för mig att känna mig som en bättre mamma efter varje gång jag träffat dig. min storesyster som jag kunde ventilera mig med och fick hjälp ifrån, och Tobbe (för att du hjälpte mig få hem varor till Kevin när han var magsjuk) och mamma och pappa såklart! Utan er så vet jag inte vad jag skulle gjort.
JAG ÄLSKAR ER!

Puss puss puss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M.:

JAG VILL OCKSÅ SE MAGNUS BETNÈR LIIVE!!



Men men..jag och B får nöja oss med I ditt ansikte på tvn :P

2:a kommentar, skriven , av Lilla Jag:

Då ses vi den 4 oktober! ;)

3:e kommentar, skriven , av Louis:

Hej skrutt.



Vart någonstans köper man bijetterna i folkets hus till Magnus Betnér? =)

Kommentera inlägget här :