So what? Im still a rockstar.

publicerat i Vardag.;
Okej var börjar jag ?
Dag 1. Fredags:
Var på Annas krog och körde karaoke innan jag och Anna åkte hem och la oss i min säng. Jag skulle upp tidigt så Anna fick också gå upp tidigt, som sagt. Men innan vi somnade så skrämde vi upp varandra, snacka en massa skit och skrattade - som tjejer är duktiga på.

Dag 2. Lördags:
Dagen innan min stora tjugoårsdag och jag firar den på grönalund med Tjejerna. Dom är vilda nog och åker precis allt, medan min mage var allt annat än på min sida. Ehm, så jag valde att ta det lugnt. Vi var lagom sega och trötta men tillslut hamnade vi hemma hos Alexandra och därifrån tog vi oss vidare till Jonny och Sonny. Trevliga killar det där!
Festen avslutades på statoil med en microfärdig Lassagne som vi värmde på hos Alexandra och Peter klockan 4 på morgonen. Mysigt.

Dag 3. Söndag:
Mindre mysigt var att vakna av sin telefon halv åtta på morgonen med mammas röst " GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN" och en liten trudilutt, som skulle likna sång. Jag ville gråta mer än gå upp. Men jag tog mitt straff och trotsade alla mina viljor att ligga kvar, sminkade mig och gjorde mig i ordning för att äta tidig middag med familjen... Var i nynäs runt tio och gick upp till mormor och blev upphämtad av kusinen med bil. Kevin fick sin efterlängtade cykel och Ronnie kom ner till nynäs och hämtade den. Sen gick vi till kroken där jag tog min vanliga beställning; fisksoppa i inbakat bröd. Hur gott som helst. Efter maten gick jag hem och sov... tro det eller ej.

Dag 4. Måndag:
Jag och Micka träffades vid svanis för en öl, cider or whatever. Det blev aningens mer än bara en... en hel kväll gick och vi hade det askul! Jensa kom och satte sig vid oss och snackade skit och ballade ur sig med oss. En riktigt skön kväll. Samma kväll for somsagt Johanna och Calle, samt hela högen till Gotland. Wä. Alone... but...

Dag 5. Tisdag:
Hell no. Jag hade ju Marika som sagt. Vi stack in på grönan på eftermiddagen/kvällen tillsammans med Jensa, Rikard och någon annan. Skitkul hade vi. Jag åkte betydligt mycket mer denna gång; fritt fall två gånger i rad med Rikard, jag höll på att kissa på mig helt klart, sen sprang vi vidare till bergoch dahlbanan. Den åkte jag också två gånger. Samt vilda musen där jag, Micka och Jensa skulle tuffa till oss på kortet och peka finger, men fan, då får dom inte sälja korthelvetet till oss, pg.a policy. Öh, okej.. Vi gick vidare till en krog i stan innan jag tog tåget hem, all by my self.

Dag 6. Onsdag:
Tåg in till stan, shoppade lite med mamma och sen drog jag till min bror i farsta. Sms;ade med en bekant och mötte upp honom på Slussentorget. Vi gick och tog en öl på en veg.restaurang med utsikt mot hela djurgårn samt hamnade på steekhouse och käkade massa gott. Sen vidare till gamla stan och så till centralen, för vips, så var klockan ett.

Dag 7. Torsdag:
Tog det lugnt, gick upp till min granne och drack lite öl, spela tvspel och kollade in en serie; rescue me. Typ tre avsnitt. JAG VILL SE MER RIKARD.

Dag 8. Fredag:
Lövstock festivalen firar 30 år. Klart man var där, och nästan först på plats! Rickard från grönan i tisdags spelade där, så jag lyssnade på dom innan jag började springa runt och leta bra band. Ohwebe spelade senare på kvällen, strax efter hog in the pound. Alla var såklart skitgrymma. Efter festivalens slut så cyklade jag hem, hade glömt mitt ID och bankomatkort där såklart. Sen var det vidare ner mot freja. Satt där och mötte upp Alexandra, Emelie och så kom Micka och hennes gäng (Jensa och Rikard). Så vi hade askul. Kom i säng runt tre, halvfyra.

Dag 9. Lördag.
Okej, mindre kul. Bakis på bakis på bakis på bakis och en jäva fästing som hade sugit blod ur mitt arsle under natten, lyckat. Ehm. Nej. Tvättstugan klockan tio. Upp och veva med tvätten, städa runt i lägenheten och sen kom Kevin hem. Vi stack ner till Lövstock och var sociala där. FR var där, samt Alex och Emelie. Micke sjöng tillsammans med Janne och Ronny spelade bas. Typ som vanligt då med andra ord!

Tack för en jävla fin vecka, alla.
Fyfan, im still a rockstar!

Kommentera inlägget här :