Onödigt

publicerat i Vardag.;
HAR DU ? ..
Folköl i kylen: Nej.
Något husdjur : Två spindlar. Men dom dödade jag igår.
Någon favoriträtt : Hm. Nej inte någon direkt favorit. Däremot äter jag allt.
Någon flick/pojkvän : Nej.
Puder på dig : Ehm, nyvaken?
Några framtidsplaner :  Bli rik!
Någon sjukdom :  Nej
Gymkort : Nej!
Några kärleksproblem : Nej
En homosexuell kompis : Ja några stycken!
Duschat idag : Nej.
Någon kompis som snarkar : Haha ja.
Någon vän som spelar i ett band : Ja det tror jag nog!
Några mvg:n : Ett eller två?
Någon som förstår dig : Ja en massa vänner förstår mig!
Tuff kompis som kan försvara dig : Johanna Jäderberg
Något beroende : En vecka utan Kevin och jag behöver näst intill läggas in!
Fikat idag : Nej!
Nagellack : En gång per år - och den gången är förbrukad!
Någon vän som bor i ett annat land : Många!

VEM ? ..
Avskyr du :
Ingen tror jag .. eller jo! Men inga namn nämnda.
Hånar du : Ingen.
Delar du mest minnen med : Många- har olika minnen med alla.
Längtar du mest efter : Jadu! Just nu är det hemligt.
Stör du dig på : SL bussar som inte kan komma i tid.
Gosar du med : Ingen.
Lagar mat : Jag
Diskar : Jag.

VILKEN ? ..
Tidning läser du :
Alla tidningar på jobbet. Hänt extra, Bildextra, Cosmopolitan, Expressen, Aftonbladet (bilagorna), Allt om din PC, DAMERNAS, Kalle Anka och alla övriga serier , ja typ ett 30 tal tidningar i alla fall!
Buss åker du oftast : 783, 854, och Musköbussen.
Frisyr har du : Sovruffs.
Dag fyller du år : 26 juli
Årstid föredrar du : Sommaren
Stad är du uppväxt i : Nynäshamn

VAD ? ..
Gör du nu : 
Funderar på att städa.
Gör dig till en bra människa : Tålmodig och har öra för att lyssna. 
Gör dig till en dålig människa :
Jag stressar omedvetet!
Vill du arbeta med : Allt jag vill ha en massa erfarenheter!
Är roligast just nu : Att få åka till jobbet i morgon!
Har du på dig nu : Ett linne och trosor..
Har du för smink idag : Inget än så länge.
Äger du för skor : Alexandras gamla!
Har du för storlek i skor : 38
Läser du för bok : Twilight.
Ska du göra nu : Städa, i guess?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

Kommentera inlägget här :