Betyg och kort.

publicerat i Bilder;
Jag kollade in alla mina betyg idag som satts efter lovet. Snacka om att jag blev förvånad. Visserligen har jag två oklarade kurser från förra året (för att jag missade två prov) som jag måste ta igen. Gör jag det så får jag G i båda kurserna vilket betyder att jag fortfarande bara har underkänt i tre ämnen, vilket ett ämne är helt omöjligt för mig att plugga upp ( i detta fall är det forfarande italienskan som jag ser som ett omöjligt fall för min del!).

Så jag måste säga att jag är riktigt nöjd med mina betyg, i alla fall mot vad dem såg ut i nian när jag gick ut med ett betyg som ( jag tror inte att jag har visat det för min mamma ännu) jag fick skämmas över!
Men nu kan man ju säga att mina år som studerande faktiskt har gett resultat ! (Lycklig!)

Puss och kram, skumbanan.



Kevin sover inte bara med klubba i munnen, utan i alla möjliga ställningar!
I det här fallet sover han med fötterna mot ryggsidan mot soffan och med huvudet riktat, ja, rakt ner mot golvet!
Knasboll. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A:

Nejmen hjätegullet då! haha :)

Kommentera inlägget här :