Kalaaas.

publicerat i Vardag.;
Okej. Min bloggstatestik är mycket lustig nu måste jag säga. Ena dagen fullt ös, andra dagen är det sorgligt tomt. Jag får skylla mig själv, jag skriver som om att jag inte har tid... vilket jag inte har längre. Jag sörjer över det. Hur som helst, igår hade jag tvättstugan och uppmuntrade Kevin då han verkligen gick själv fram och tillbaka dit och hem helt själv... en gång i alla fall. Resten av gångerna fick jag bära både honom och tvätten.

Hur som helst, våran helg har varit grymt tråkig - tiden har väl gått förvånandsvärt fort som det gör under helgen, men mer än så har det inte varit... Jag har tvättat, städat och lagat mat som sagt. VERKLIGEN AGGERAT I MAMMAROLLEN.

Idag ska jag till läkaren och kolla mina leverfläckar. På onsdag ska jag till tandhygenisten, på fredag blir jag ledig hela dagen för att jag ska med Kevin till tandläkaren och sedan vidare till bosse's herrklipp så att han får klippa sig kort till kalaset som han ska ha på lördag. Jag har räknat ihop att vi blir runt 22 pers i min tvåa. UTAN MIG OCH KEVIN INRÄKNADE. Ooh, shit. Det blir rellativt fullt vilket leder till att jag tillslut får dela in personerna, tio i vardagsrummet, alla barn i Kevins rum och två på toaletten, fem i köket, för att jag ska få rum att andas. (ironi).

Hur som helst. Kalas, planer, planer, planer och en massa utgifter. Så ser denna veckan ut i alla fall.
Ronnie tar Kevin efter kalaset så att jag får vila upp mig vilket kommer vara behöverligt!

Nåväl. Jag ska packa med mig datorn och ta hem den till mig i några dagar. Så nu kommer jag verkligen inte kunna skriva mer.
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :