Sovstund med godis.

publicerat i Kevin;
Hallå där.
Jag och Kevin tog en riktig sovmorgon och gick inte upp ur sängen förrän halv tio. Jag blev själv förvånad över att jag väcktes när klockan ringde! Nu är vi hemma hos mamma och pappa, jag och mamma har fyllt på mitt kylskåp. Eller inte riktigt än med tanke på att kassarna fortfarande står för hela deras hall, men nästan åtminstånde.
Igår var vi hemma hos Malin och snackade lite skit medan Kevin lekte med Olivia och Acce utan de minsta problem. Detta har då aldrig tidigare hänt att ungarna har kommit så bra överrens. Skönt för oss om inte annat.
Sen gick vi på en promenad till affären och därefter tog jag och Kevin bussen hem för att äta middag tillsammans.
Kevin somnade med sitt lördagsgodis (en klubba) i munnen påväg hem! Ha ha, min tockboll. Jag som trodde att man skulle få energi av allt som hade med socker och godis att göra, men icke sa nicke, minsann!
Lyckligtvis så blev det bakpotatis med stenbitsrom och citron, och lite baconinbakad sparris efter det att Kevin vaknat upp ur sin sovstund.
Riktigt god middag till oss två måste jag säga!

Och så somnade vi lagom i tid igårkväll också. Riktigt skönt.

Kommentera inlägget här :