Godmorgon.

publicerat i Kevin;
Godmorgon allesammans.
Jag vet inte vad det är som hänt med Kevin. Igår när jag kom så var han helt förtvivlad. Hans bästa kompis och han hade haft ett bitkalas av guds like. Kevin hade blivit riven och biten på näsan - och hans kompis vill jag inte ens föreställa mig vart han hade blivit biten någon stans. Hela dagen igår så förklarade jag för honom hur farligt det faktiskt är att bita andra, även fast man inte är speciellt giftig som människa så kan det hända hämska saker. Han lovade att han aldrig mer skulle göra något sånt och så sa jag att jag hoppades att dem skulle bli vänner igen i morgon. Idag när vi kom till dagis så satt hans kompis där och lekte med klossar. Kevin var som jag förutspått väldigt sur. Men han kom genast igång när jag var påväg att gå igen!

Det var allt från mig, got to go.
Puss och Kram.

Kommentera inlägget här :