Godmorgon.

publicerat i Vardag.;
Hallå.
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag och Kevin har mest legat hemma och vilat under helgen. Men i fredags gjorde vi åttio bullar med våran vän Anna. Då hade vi det riktigt roligt vill jag påstå. Kevin själv var väldigt intresserad av att baka bullar och hans bebisbullar blev också ganska bra! Sen har vi målat med vattenfärger och lekt med playdoo. Ungefär så har hela våran helg sett ut, med tvättstugan och städning av hela lägenheten som sällskap. Idag ska vi gå och Bowla tillsammans med Anna och sen ska vi gå och lägga oss tidigt ikväll. I morgon har jag yttligare ett prov och sen vet jag inte vad som händer förrän den 20:e januari då jag börjar praktisera på stormogården i ett halvår.

Men det är ungefär allt som jag kan skriva just nu.
Nu ska jag och mamma gå och handla.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :