Vi lever.

publicerat i Vardag.;

Jag klarade provet idag. Nu får jag äntligen lov att känna mig nöjd efter min prestation att ta fram min bok och plugga på allt vad provet innehöll endast två minuter innan lektionen började, samt två minuter innan provet delades ut i min hand. Men jag klarade det äntligen. Så nu har jag ett godkännt betyg i religion. Och ja, jag kan erkänna att de samhällsrellaterade ämnerna inte är min starka sida, samt inte heller natur-rellaterade eller någonting som har med matte och filosofi att göra. Så får jag bara G i dessa ämen så är jag helnöjd. Hur som helst.

Det händer inte så jätte mycket i mitt liv just nu. Eller någonsin känns det som. Jag kommer hem, städar undan, lagar mat, diskar, läser böcker för Kevin och nattar honom, går och zappar på TV:n samt går till sängs själv innan klockan hunnit bli allt för mycket. Så ser mitt liv ut, väldigt roligt och underhållande, eller inte.

 I morgon måste jag förbi min praktik som jag börjar praktisera på den 20:e januari nu. Ska bli roligt och mindre kul på samma gång, svårt att förklara - men måndagar är jag i skolan, resten av veckan på praktik i ungefär 15 veckor framöver. Så kom till stormogården om ni ska käka lunch och snacka lite med mig så veckorna går fort fram vettja!

Hur som helst. Jag lever, Kevin lever och alla runt omkring oss lever så vitt jag vet (vilket uppskattas).
Nej nu ska jag ta och göra något annat.
Pusskalas.

Kommentera inlägget här :