Mitt dagliga I-landsproblem.

publicerat i Vardag.;
Snart ska jag ner till Dagis och hämta upp Kevin. Innan jag gör det så tänkte jag uppdatera en snabbis. Inte för att det finns så mycket att skriva, men i alla fall. Jag sitter här med en Loka brevid mig. Jag har intalat mig själv att det är för att jag dricker för lite vatten som jag har så ont i huvudet hela tiden. Så idag har jag fått i mig fyra glas vatten (hör och häpna), vilket inte min huvudvärk förbättras av. Den enda som uppskattat mitt vattenintag är min kissblåsa som tvingar mig springa fram och tillbaka mellan toaletten stup i kvarten. Underbart, inte sant! Ikväll kommer mitt dagliga problem utöver kisseriet som säkerligen kommer ställa till med problem hela dagen - att hitta på vilken mat vi ska äta. Hur svårt kan det vara på en skala när man har hela kylskåpet fullt med mat. Igår orkade jag inte ens tänka på vad vi skulle äta, så jag tog fram en blodpudding, skar upp, stekte på och tillsatte lingonsyllt. Bekvämt, men hur nyttigt kan det vara på en skala. Jag vill inte ens tänka tanken. Huh..

Kommentera inlägget här :