Casper.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin vaknade halv tio i morse. Vilket gör mig till jätte trött nu. Så jag funderar på att lägga mig i sängen och vila medan Kevin kollar in Casper på TV:n. Vi köpte några nya VHS filmer på Åsa's leksaksförmedling. Där ibland Casper,  det lilla spöket. När man var liten så tänkte man inte alls på den dubbade filmen men NU... jag tål inte att se skiten. Sen köpte vi några nya disney VHS'er. Bland annat Lejonkungen, Toy story och Pinocchio. Sen gick jag och Johanna in på Eurosko och Kevin provade svarta glittriga skor, därefter var han absolut inte villig att ta av sig dom för att sätta på sig sina egna. När jag, efter många om och men väl fick på honom skorna så gick vi in på Kick's. Där skulle Kevin prova alla parfymer av märket "britney spears, christina Agiulera, och Tommy Hilfinger" Toppen. Nu luktar han mer kvinna än vad jag någonsin kommer att göra.

Nej, nu är det dags att vila lite.

Kommentera inlägget här :