Cykelträning.

publicerat i Vardag.;
Min underbart snälla kusin ringde *nyligen och frågade om Kevin hade en cykel. Hon hade fyra cyklar från hennes grabb och såg gladerligen till att någon av dom försvann (ner till oss i nynäs). Och med tanke på att hon kommer upp på lördag från Norrtälje med hennes busfrö, så kommer hon troligtvis ta med sig cykeln ner då också. Kalas. Det är ju skitbra.

Så nu, när Kevin kommer tillbaka från Ronnie. Jag kanske inte har nämnt det i bloggen än, men det ser ut som att Ronnie tar honom från och med den 25:e, eller något. Så när han kommer tillbaka så ska jag lära Kevin att cykla. Det kommer nog gå superbra. Han är väldigt lättlärd, men är som mig; har inget tålamod.
Som när han lärde sig att åka skateboard. Eller; han är snarare fortfarande i inlärningstadiet. Jag får se om jag kan hitta några bra bilder från när han ville prova på att åka lite.

Så... resten av sommaren:
Ni som letar efter mig och undrar var jag är - jag är på en säker plats och lär min unge cykla!

Kommentera inlägget här :