En helt oberörd unge.

publicerat i Vardag.;
Det blir en tidig morgon idag. Jag är jätte trött som vanligt när jag går upp - medan Kevin går upp helt oberörd och ber om att få frukost. Snart ska vi åka inåt stan vilket ska bli jätte roligt. Det var ett tag sedan jag var där inne nu. Senaste gången var när jag var "döds-sjuk" och gick på arbetsintervju inne på grönalund. Nu är jag tack och lov inte dödssjuk längre, nu är jag mest "dödligt - trött".

Igår somnade Kevin i tid, och jag; ja jag somnade allt för sent känns det som. Lagom när ögonen gick i kors så tog jag mig själv ner i sängen och under täcket. Trots att jag hade haft lampor på, lät som en inföding från en indianstam och sprang fram och tillbaka och knappade på datorn - så låg Kevin där, helt oberörd och sov, kanske lyssnade han på ljuden från mig och från TV:n och somnade om. Kanske hatade han mig i smyg men lät mig hållas...

.. vad vet jag?

En sak vet jag där emot. Och det är att ni får ha en jätte trevlig dag, för det ska jag ha.
Puss & Kram.

(Jag MMS bloggar senare om jag hittar någonting bra att ta kort på.)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

SKANSEN is the shit! ;)

Vi ses på lördag då!! ... haha



puss beccis

Kommentera inlägget här :