Garagefesten.

publicerat i Vardag.;

Ja, visst! Jag är vaken.
Men jag önskar att jag hade sovit längre. Kevin väckte mig vid åtta, och som en zombie gick jag till köket och fixade frukost till honom. Det var först vid kvart över nio som jag verkligen kom till liv och började föra en dialog med min son. Idag ska jag som sagt på garagefesten och jag vet några vänner som ska dit idag. Ska bli jätte roligt. Så jag har längtat! Mest efter musiken, såklart.

Jag letade som en galning efter min laddare till kameran igår. Men den är lika puts veck som allt annat i min lägenhet. Jag hittade i alla fall min MP3 så att jag kunde sätta den på laddning. (Men nu när det har blivit ny dag och ljust ute hittade jag den såklart!)

Kevin ska till mamma och pappa vid två, eller strax efter två. Egentligen är det inte brottom att komma iväg. Vädret känns osäkert idag också, vilket är lite småtrist. Jag ska åka  till bankomaten och ta ut lite kontanter också... så det är mycket att tänka på. Så egentligen är det bara att sätta fart nu så att man blir klar någon gång.

Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vi ses ikväll! /FR ;)

2:a kommentar, skriven , av Denise:

... och nu föll polletten ner.

Jag tänkte; VEM FAN ÄR FR!

Men det är ju såklart mitt smeknamn på dig! (:

Pussgurka.

Kommentera inlägget här :