I dont know the last time that I ate...

publicerat i Vardag.;
Jag har varit en rockstar hela natten tillsammans med Micka och Jensa. Fyfan va roligt vi har haft tillsammans. Bara vi tre! Det blir en jävla trio i morgon också, tillsammans med några fler såklart. Vi ska på fucking grönan i morgon igen! Ska bli så jävla roligt. Men jag tror inte att jag tar livet av mig i morgon och åker mer saker än vad jag gjorde i helgen, alltså. Det känns inte som mig. På onsdag ska jag på sjukhuset, på drottninggatan. I need to be drunk before that. I don't want to know, i dont want to be there. Men min mamma är med mig och henne älskar jag mer än mitt liv. ♥
Mamma, du har gjort så jävla mycket för mig, och jag älskar dig så jävla mycket.

Im off to see the doctor,
i hope she has a cure,
i hope she make me better...


Nej jag ska inte söka för anorexia (vilket det kanske låter på överskrivten) överskriften är bara en pinktext !

XOXO

Kommentera inlägget här :