K A T A S T R O F.

publicerat i Vardag.;
Ett enkelt ord att sammanfatta kvällen med;
- katastrof.

Bilder som togs på mig när jag
;
- suger av den uppblåsbara dockan - hette han Greger? Ingen idé att bli upprörd över den lilla händelsen, han kände ändå ingenting för mig, och det var nog ganska ömsesidigt - trots att jag vid ett flertal tillfällen var småsugen på att ta med honom in på bajamajan.
- Plus såklart en massa andra. Jag måste se till att få några bilder av Alex.
- Pekar på Emelies cigg samtidigt som hon gör en lustig min. Det kortet måste nästan få ett pris.

Filmer vi spelat in under dagen;
- Vi har spelat in när vi spelar wii fit hemma hos alexandras föräldrar. Big no-no. Snacka om att skämma ut sig totalt. Tur att det bara va Alex som såg när jag spelade i alla fall!
- En film som jag tog på Alex. Men i själva verket spelade jag inte in, förrän i slutet när jag skulle stänga av den; "Vad betyder ett... två, tre, fyra, fem - där nere i hörnet?" "Denise, pucko! Du spelar in nu!"

Jag blev dyngrak och fick ledas hem av Johanna och Calle; så ett tips! Gå inte på en fest där spriten är billigare än maten. Det slutar i Katastrof. Värre är det när det finns alkoläsk och öl. Värsta är nog när man blandar! Så med andra ord;
- Jag somnade innan hoffmaestro hade börjat spela.
- Jag fick somnade i Johanna och Calles säng, minuten efter jag kommit innanför dörren.
- Jag vaknade och var lika full som när jag gick och la mig... nästan i alla fall.
- Jag drack sjuttonglasvatten.
- Jag gick till bussen och åkte till mamma och pappa och hämtade Kevin.

Nu är jag hemma.

Jag fick en redig flygtur hem igårkväll, måste jag erkänna.
Jag har aldrig, aldrig, aldrig varit så påverkad som igår.
Och det är absolut ingenting jag syftar på att bli igen.
Tack snälla, för att ni inte släppte mig ur sikte Johanna&Calle, utan er så hade jag somnat i en buske, på en parkbänk, eller ännu värre; gått strandvägen hem och riskerat att hamna i vattnet.

NI ÄR GULD VÄRDA. 

Kommentera inlägget här :