Kvällen med Johanna.

publicerat i Vardag.;
Nu ska jag snart åka iväg mot Johanna. Jag har precis satt på mig det viktigaste. Två toppar. Undertill har jag verkligen ingenting att sätta på mig. Jag velar mellan att ha kjol och kortbyxor. Det enda som jag ännu inte har slängt i tvättkorgen som nu mer svämmar över igen, trots detta så var det inte allt för länge sedan som jag tvättade sist, väl? Johanna, Calle och Nylund ska ner på Rotundan ikväll. Det betyder att Kevin är upptagen med att spela minigolf så att jag kan sitta och snacka med vännerna. Nu får det dock inte bli lika sent som förra veckan, hoppas jag i alla fall.

Johanna och jag ska i alla fall åka iväg mot Coop forum och handla upp på basvaror. Jag hoppas på att få käka lite tillsammans med dom. Har inte ens brytt mig om att äta frukost idag. Jag känner mig så nyttig. Och nej, jag bantar inte. Jag hoppar bara över måltider - för skojs skull. Nej inte ens för den sakens skull. För lathetens skull. Jag ska i alla fall köpa på mig en massa frukt. Det är en sak som är säker. Mina passionsfrukter käkade jag upp samma dag som jag hade köpt dom. Och nu så skulle dom sitta jätte bra här hemma, speciellt i min mage!

Hur som helst, planerna ser ut som så;
- Nu snart; Coop Forum.
- Sen; Käka något lätt och gott framför allt.
- Ikväll; Rotundan.

Kommentera inlägget här :