L'amour Toujours

publicerat i Vardag.;
... I still believe in your eyes.
Snart ska jag dra iväg på kalas. Lilla fröken Jannike blir fjorton idag. Stora tjejen. När jag började umgås med Johanna (trots att hon är min släkting så har vi inte alltid haft så bra kontakt), så var Jannike inte äldre än kanske sju. Så liten och alltid så söt. Men även dom växer upp till modeller och sjönheter. Och tro det eller ej, men jag har aldrig sett någon finare tjej än henne, alltså. Helt stört söt.

Mamma och pappa hade Kevin i någon timma medan jag var på möte nere på ARBETSFÖRMEDLINGEN. Jag börjar bli trött på allt spring där, och dom som jobbar där nere ser väl mig som en i gänget där snart. Jag sprang även ner och tog en snabb födelsedagsfika hos Johanna på GD. Vi passade på att moffla i oss en dricka samt en bakelse med kaffesmak (det där med kaffesmaken var verkligen inte meningen, urk!) Johanna blev nog nöjd, kan jag tänka mig!

Johanna följer förresten med in till Grönan på lördag. Underbart! Fan va roligt det ska bli, alltså.
Alla mina favorittjejer på en och samma plats, vid ett och samma tillfälle.


¨
Emelie, Alexandra & Jag.
PLUS JOHANNA. Men henne har jag inget kort, inte på denna datorn i alla fall!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av L:

Jag trodde jag ingick bland dina favorittjejer.. ack så fel man hade..

2:a kommentar, skriven , av A:

KISS KISS mitt hjärta! ;D

Kommentera inlägget här :