Blow Job.

publicerat i Vardag.;
Sju dagar kvar...
Nedräkningen har börjat. Om sju dagar är jag tjugo. Planerna för den dagen har helt plötsligt blivit ganska många. Jag ska äta middag med familjen. Eller det kanske mer lutar åt en lunch? Men sen på kvällen så  vill jag ha molnigt och regnit. För jag vill placera mig själv på en balkong med ett glas vin i handen och det sällskap som jag har längtat efter, jag vill krypa upp i soffan och titta på film som planerat. Jag vill att dessa sju dagar ska gå jätte fort, så att jag kan lämna staden ett tag. Jag vill se andras väggar än dom jag är van vid i Nynäshamn.

J a g f å r p a n i k.
Ge mig bara den 26:e juli nu.

... och till er som undrar vad jag önskar mig i födelsedagspressent.
Jag ska göra det enkelt för er;
- Lite lugn och ro.
- En hallontårta - från Alexandras föräldrars tomt. SOM HON HAR LOVAT MIG!
- En mysig dag med vännerna, och såklart den släkt som pallar åka ner från Sveriges alla hörn. ( Tänker i första hand på min söta Kusin från Norrtälje, och hennes übersöta son)

Det är typ de som jag önskar mig. 
Och om jag räknar rätt nu så kommer detta kosta er... ingenting.
Förutom för Alex då !



Give me a new cake.
And let me do a  better blow job this time!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Better blow job? vem sög du av när du fyllde 19? ^^

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

haha, du kanske inte förstod skämtet;

give the cake a blow job. (Blåsa ut ljusen!)

Well.

Ingen hade den turen när jag fyllde 19! (:

Kommentera inlägget här :