Post, post, och post igen.

publicerat i Vardag.;
Hur många gånger kan man få post på en dag?
Innan vi åkte mot stan så fick jag två brev. Ett från ett läkarbesök som jag ska göra nu i slutet av juli på drottninggatan i Stockholm. Så nu kommer jag oroa mig  tills den dagen närmar sig. Sen när jag kom hem så fick jag ett brev från 3G. Och sen fick jag ett brev från nordea alldeles nyss! Hur många olika brevbärare finns det egentligen...?
Huvudsaken borde egentligen vara att få all post, men grejen är den att varje gång som dom öppnar mitt brevinkast så skiter jag på mig, för dom sliter och drar i den där järnsaken så att det ekar i hela huset.

Hur som helst, nu har jag fått all post jag behöver.
Nu är det bara hyran jag väntar på visserligen, men den kommer nog snart den också.

Kommentera inlägget här :