Regn - Cykel - Katastrof

publicerat i Vardag.;
Det regnar ute. Och det är inte lite regn som kommer, utan jag tror molnen valde att släppa ner allt vatten här i Nynäshamn... Samt i amazonas regnskogar - såklart. Idag skulle det ju som sagt komma femtio milimeter regn. Lyckost oss Nynäshamnare eller Svenskar över lag. Och jag som ska cykla. I förebyggande syfte har jag packat ner ett par extra byxor och ett par extra torra skor. Jag kanske ska satsa på att ta med mig en tröja också?

Hur som helst. Jobbet kallar idag. Jag ska försöka få i Kevin lite frukost och försöka locka med honom till dagis. Det blir absolut inte det lättaste. Han "viiiiill inte mamma" upprepar den meningen om och om igen så fort jag kommer närmare än tre meter. Inte visste jag att jag hade besöksförbud?

Tydligen så har jag det...

 

Kommentera inlägget här :