Sov gott?

publicerat i Vardag.;
Jag har som sagt tidigare berättat om roliga ställningar som Kevin sover i! Som på köksbordet har han somnat en gång,
på golvet har han somnat X antal gånger. När han var liten somnade han på skötbordet och under någon måltid i köksbordet. När han var sex månader somnade han i badkaret, samt i soffan med huvudet lutat mot golvet, med kroppen på golvet och huvudet på soffan och... ja en massa lustiga sovställningar helt enkelt. Men den här tar nog priset;

 
Bilderna är tagna med min webcam. Därför är det lite dålig bildkvalité.

Han har tagit två stolar, ställt ihop dom och lagt sig för att sova. Jag tror att han satsar på den mest obekväma sovställningen ever. Skulle inte förvåna mig ett dyft. Men sovställningar, ja det är Kevin proffs på.

God natt nu ska jag sova.

Bjuder även på några muppiga bilder av mig nu ikväll.

 

Natti. sov gott.

Kommentera inlägget här :