Alla älskar Denise. Om inte, så tvingar Denise alla att älska henne. Punkt.

publicerat i Denise;

D e n i s e  sa:
RIKARD!

rikard säger:

ja va ere

D e n i s e säger:

haha, vad gööru? äru hemma?

rikard säger:

aa nu e jag

D e n i s e säger:

hahaha okej!

Du... ligger jag med på dina "favoriter" på din MSN? ;P du la ju till dig själv där häromdagen!

rikard säger:

jag har bara online o offline

D e n i s e säger:

MEH!

faan rikard. Skaffa favoriter också. Så ska jag ligga on-top!

rikard säger:

ja okej vänta då

du är ensam!

D e n i s e säger:

TACK rikard,



Min klasskompis / granne Rikard kom hem till mig här omdagen, snyltade på min mat, snodde min dator - och tillråga på allt så la han sig bland favoriter på min MSN- lista. Nu var det min tur att hamna där - fast hos honom!

Kommentera inlägget här :