Centrum

publicerat i Vardag.;
Anna och jag ska ner på stan snart.
Jag blir så sur på arbetsförmedlingen som skickar ut papper om att jag ska komma, när jag sedan fick förhinder, hade tappat bort lappen om att ringa återbud och istället mailade dom så väljer dom att skriva av mig som arbetssökande. Vilka arslen. Så nu måste jag sätta mig och börja om från början. Det mesta är nog inskrivet redan med tanke på att min handläggare uppe i Sundsvall hjälpte mig så bra för några veckor sedan. Men i alla fall. Vägra krångla till det ännu mer för mig. Morr. Skönt att Anna ställer upp som moraliskt stöd i alla fall! Ha ha ha.

Lite kul. Jag snackade med en kompis på MSN nyligen och frågade henne om hon ville ut i solen och leka med mig senare i eftermiddag. Hennes svar löd;
- haha jag har ju läst på din blogg att du inte tycker om solen (?)
Några minuter senare SMS;ar jag Anna och frågar om hon vill leka med mig.
"Kom hit! Jag läste i din blogg och du får inte sitta hemma och gömma dig för solen!"

HAHAHA.
Okej, mina vänner läser min blogg i alla fall!
JAG ÄR BRÄNND! Inte som i brännboll, men som i en jävla schysst solbränna.
Jag får inte vara ute i solen på några veckor , månader - egentligen år enligt hudläkaren...
Gosh!

Kommentera inlägget här :