Godmorgon, typ.

publicerat i Vardag.;

Godmorgon. Hela natten har gått åt till att springa upp och ner ur sängen, och in och ut på toaletten, snyta sig och gå och lägga sig igen. Under de sista småtimmarna kom jag på att jag faktist kunde ta med pappret in i sovrummet för att snyta mig på plats. Men egentligen tjänade det ingenting till, för att jag missbrukade pappret alldeles för mycket, vilket resulterade i att min näsa bara rann ännu mer och min sömn blev väldigt oregelbunden. Men jag har fått några timmars sömn i natt i alla fall.

Kevin var höög på allt godis, O'boypulver och allt sött han fick i sig igår så den kraken somnade inte förrän jag valde att släcka lampan för att gå och sova. För min del blev det ganska tidigt med tanke på att jag vet hur lätt det är att vända om ett dygn, även för Kevin - så det är någonting som jag hela tiden försöker undvika.

Saker jag ska göra idag, trots att jag är sjuk:
- Städa i köket , sovrummet och ... ja; Läs hela huset! Min kommentar till det hela; Tss... jag kan göra det i morgon istället...
- Beställa tid för tvättning i tvättstugan.
- Gå ner till skotten och fylla på min mobil med pengar.
- Handla blöjor i samma veva.
- Slänga mina soppor i det nya sopphuset. (JAG VILL HA TILLBAKA I TRAPPUPPGÅNGEN!)
- Laga middag (wokade grönsaker med nudlar och någon chilisås) Måste ha stark mat nu när jag är sjuk.


Ja, typ detta är väl mina planer i alla fall.
Puss & Kram kalas.

Kommentera inlägget här :