Möbler.

publicerat i Vardag.;
Alexandra kom över igårkväll med hela matkassar fulla med mat, med möbler och med diverse hushållsartiklar! Hon var uppenbarligen i full gång med att flytta ut sina saker ur hennes gamla lägenhet - och istället för att slänga en massa (otroligt fina) möbler på tippen så fick jag ta hand om dom istället vilket uppskattades jätte mycket! Så idag blir det till att fixa i ordning inne i vardagsrummet där allt står inkastat. Jag måste bara skaffa mig en bra plan som jag kan följa - så att jag slipper all röra. Men det mesta tror jag att jag har ganska klart för mig ändå.

Kevin kräktes i natt. Hela hans halva av sängen var full med välling. Stackars sockergryn. Så det blev till att torka spyor och försöka lägga på något plast för att skydda honom från de värsta - han var ju så trött också så han orkade inte hålla ögonen öppna. Jävla slem i halsen som ska förstöra för oss , alltså.

Nej , nu har jag stora funderingar på att gå upp ur sängen,
äta en liten brunch och sen sätta igång med allt - från A till O!

Puss o Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Bara glad att dom kunde komma till nytta hjärtat :)

Kommentera inlägget här :