Que pasa?

publicerat i Vardag.;
Jag ligger i sängen och nyser. Jag tycks inte bli bättre från min förkylning i alla fall. Så mycket skit jag har fått från min förkylning av olika människor har jag nog aldrig fått tidigare av någon sjukdom. Och jag som åker in och ut på sjukhus ganska ofta är van vid att bära på olika smittor, vissa värre än den andra (öroninflammation, mina hälsenor och hjärnhinneinflammation virus och ingen bakterie) Som om att det skulle ha blivit bättre av att jag åkt flak istället för cab? Nej för ärligt talat tror jag att jag i ren extas över att min dag äntligen kom (och gick) hade tagit av mig till klänning även där och därför åkt på en ordentlig förkylning i vilket fall som helst. Förlåt så himla mycket allihopp för att jag och min son råkade hamna i en svacka och blev förkylda, frussna och fick rinniga näsor. Jag förstår inte varför det ska bli en så stor sak av det hela.

Punkt.

Kommentera inlägget här :