Tack Anna.

publicerat i Vardag.;

Är du i ett förhållande? Nej.
Om inte, varför inte? Jag har inte hittat någon som jag kännt, passat mig.
Hur långt var ditt längsta förhållande? 3½ år
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Riktigt förhållande var Kevins pappa,
Hatar du ditt ex? Nej
Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? Nej.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Efter att ha varit sambo i X antal år, så har jag en massa som vi köpt in tillsammans  och som jag nu har i min lägenhet.
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Förhållande.
Är du en player? Nej
Har du blivit dumpad? Ja
Har du blivit sårad? Ja.
Har du dumpat någon? Ja.
Är du en bra partner? Jag hoppas det. Kanske inte alltid så lätt att ha och göra med - men helt omöjlig är jag inte heller.
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Ska vi ta en öl och snacka skit innan jag ska med gotlandsbåten?
Är du kär i någon nu? Nej.
Har du någon beundrare? Jag tror inte det

Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? När man lärt känna någon innefrån och ut - och fortfarande gillar personen som man har framför sig, då kan ingenting bli mer perfekt.
Har du varit kär i flera samtidigt? Ja, när jag var typ 11 och hade två / tre pojkvänner samtidigt?
Har du sårat någon allvarligt? Det hoppas jag inte.
Hur skulle du beskriva dig själv som partner? Tålmodig.
När du vill ha någon, vad gör du? Ser till att ta saken i egna händer.
Bästa raggningsrepliken? Något som får mig att reagera typ!
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Jadu, lite vin, en god middag, en bra film, en soffa och krypa upp i båda två, en promenad, lite vatten, lite omtanke och därefter en god natt.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Kevin.
Tänder du på? Ärlighet, blyghet och tystlåtenhet. Någon som är hemlighetsfull också. Så man blir nyfiken!
Är du gift i framtiden? Det hoppas jag verkligen att jag är.

Kommentera inlägget här :