Tjingeling.

publicerat i Denise;
Vet ni vad jag har gjort?
Gissa er trötta nu! Jag vet dock att inte ens mina närmaste vänner kan gissa vad jag har gjort. För i regel är jag absolut inte så kvinnlig att jag skulle göra detta frivilligt. Men som tur är så har man ett kusinbarn som är lite duktig på det mesta och kolla in hennes blogg för mer information om ni är nyfikna!

Johanna kolla in vad hon har gjort, vettja!

Annars har vi bara gått runt på stan i regnet, handlat lite i alla affärerna vi gått in på, och bara varit hela dagen! Riktigt mysigt om jag får säga det själv. Ikväll ska vi äta lite kladdkaka med Adam och sen blir det nog att gå hem och fortsätta läsa på Twilight som jag äntligen har kommit igång med igen.

I morgon är det som sagt midsommarafton. Vad tusan händer då?
Tack så jätte mycket sötnos för allt idag.

Kommentera inlägget här :