Se upp för röran.

publicerat i Vardag.;
Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja, om bara några centimeter.
Skulle du vilja väga mer?
Nej, mindre isf.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Mjo, det är väl klart man skulle bli.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Om han heter Gustaf Skarsgård så skulle jag kunna överväga saken.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej är alldeles för trött i kolan för att dricka.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

Nej

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja.

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja det är klart.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Utan problem.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja det kan jag.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja absolut

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Jag har redan en stjärna i naveln.

Kan du suga?

Öh? Vad syftar vi på här och nu?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja, det kan jag absolut göra.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja det har nog alla gjort.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja det har dom.

Har du ett syskon?

Storesystrar / halvsystrar.

Har du varit full den här månaden?

Ja i lördags var jag berusad.

Har du någonsin haft sex med någon?

Nej aldrig... tss.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Troligtvis. Tänk annars vilken fakta jag skulle ha fått angående klapparna under granen!

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, det var fler timmar sedan än så.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej det gör jag inte. Om det inte är receptfria "droger" från apoteket.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej inte vad jag kan minnas.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja - men absolut inte på en gång.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har för många nära vänner.

Vem älskar du?

Fler än vad jag kanske borde.

Vem hade du senast sex med?

Han som jag inte får nämna vid namn.

Vem vill du bli full med?

Alexandra

Vem är den bästa artisten?
Maria Mena.

Vem pratade du senast i telefon med?

Ousman.

Vem har du en liten crush i?

I han som jag inte bör nämna vid namn.

Vem är snyggast i världen?

Han som pryder mitt skrivbord på datorn just nu.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Jag skulle åka ner till afrikas fattigaste länder och hjälpa till som min kusin fått chansen att göra.
Bygga en skola eller två, hjälpa elever in i skolan och skaffa fram pennor och skolsaker. Hade jag varit miljonär hade det inte varit någon tvekan om saken. Man får så mycket tillbaka om man hjälper andra.

Vem är snällast i världen?
Jadu, finns många som ställer upp på olika sätt.

Vem är din bästa kompis?

Ingen nämnd ingen glömd.
Vem vill du prata med?

Han - som gör mig på så gott humör.

Vem sov du med senast?

Han.

Vem såg du full senast?

Jadu, någon kille i telegrafenkön var riktigt borta.

Vem vet allt om dig?

Han vet mycket, alexandra också... och Johanna.

Vem kysste du senast?

Han.

Vem kramade du senast?

Kevin

Vem kan berätta allt för dig?

De som känner att de kan lita på mig.

Vem kan du berätta allt för?

Jadu, dom jag kan lita på?
Vem hatar du?
I
ngen mer än inget. För saker kan jag hata ibland (läs ofta).

Kommentera inlägget här :