Lite saker om allt.

publicerat i Onördigt;

Vad blir ditt namn baklänges?
Esined


Har du gjort en snöängel i år?
Nej, lite sent påtänkt kanske


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Någon månad tror jag.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja. Massa.


Tycker du att sengångare är söta?
Nej. Lite för mysko för min smak.


Har du någon gång testat karate?

Ja, ganska många olika varianter av självförsvar.


Första sporten du gick på?
Typ handboll, en gång innan jag tröttnade.

Minimorötter eller pommes frites?
Morötterna väljer jag nog.


Vad längtar du mest till just nu?
Finns mycket jag längtar till.


Hur gammal har du tänkt bli?
Min gammelfarmor fyller 100 snart, så henne tänkte jag slå minsann..


Har du haft vattkoppor?
Ja det tror jag.

Vad drömde du inatt?
En underbar dröm. Ganska rolig! Om att jag satt i stadshuset i någon bastudel och smygkollade på Göteborg när han blev klar för arbetslivet.


Vilken tv-serie är bäst?
Vänner utan tvekan.

Vad åt du senast?
Ett fruktmellis, apelsin för min del.


Höga eller låga strumpor?
Använder nästan aldrig strumpor på sommaren..


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Oj, svår fråga.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja ganska ofta.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Ett vitt, med rosa fula blommor. Blä.


Bikini eller baddräkt?
Bikini men inte den jag äger för tillfället.


Snyggaste läraren?
Oj, fanns det någon snygg?


Är du mörkrädd?
Nej, jag har vuxit ifrån det.


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Öh? Wierd fråga.


Riktig gran eller plastgran?
Plast.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Mörkt, svart helst.


Godaste drickan till frukosten?
Juice, äpple eller apelsin, spelar ingen roll.


Vill du bli president? 
Nej.


Har du spelat tjej i en teater?
Som oftast får jag äran att spela tjej i teater, jag undrar varför?


Duscha eller bada? 

Bada.


Har du gråtit i skolan nån gång?
Mer än en gång, ja!

Hur tar du dig till jobbet?
Jag är så arbetslös som jag kan bli


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Något i den stilen ja! När jag var tolv / tretton kanske..


Sjunger du på toa?
Inte på självaste toa kanske. Men i badkaret.


Vilken färg har din jacka?
Jag har massa svarta jackor och en skinnjacka i ljusbrunt, typ.


Använder du långkallingar?
Nej, senaste gången var när jag skulle till lucia som trettonåring tror jag. Var skitkallt och jag var förberedd.


Är du höjdrädd?
JA! Galet höjdrädd.


Vilket land vill du åka till?
Världsdel föredrar jag; Asien.


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Min kväll med Emelie och Anna var grymt rolig och rogivande.


Vad ska du göra NU?
Jag ska svara på denna frågan.


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, näst intill varje dag / varannan.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag..

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

AD- droppar med mintsmak.

Vad åt du senast?
Apelsinen som jag nämnde tidigare.

Har du fått någon komplimang idag?
Jag tror inte det. I sånna fall har jag missat den.

Har du varit med i en rättegång?
Inte med i en men jag har kollat på en med skolan där emot.

Är du polare med grannarna?

Ja, vissa. Eller rellativt många.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska

Vilka länder har du bott i?
Sverige

Senaste piercingen?
Naveln

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I lördags, i drygt fyra timmar sammanlagt genom hela nynäs - till och från sorunda i en cab..

Gay?
Tvivlar.

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Nej

Har du äggat ngn?

Nej?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej på den frågan med...

Suger det här?

Lite.

Har du varit på stranden?
Ja, i Barcelona tog vi oss ett dopp innan stormen kom - egentligen ett big No-No.

Har du haft en stalker?
Nej.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja! Torbjörn, Sara, Patric och en massa vikarier som jag inte lagt på minnet..

Hur bra är din syn?
Rellativt bra.

Har du varit på ett party?
Ja.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ja, man måste våga för att vinna här i livet..

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Jag skulle önska dig lycka till och lämna dig med ett leende.

Har du varit utomlands?
Ja, Spanien, Portugal.

Har du sett din bästa vän naken?

Vilken dum fråga? Har du duschat på idrotten någon gång?

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Det coolaste är min mosters bröllop, ett välplanerat bröllop med gäster från USA - dom hade även vissa roliga traditioner som dom delade med sig av!

Var är dina syskon just nu?
Mina syrror har jag ingen aning om var dom är eller gör?

Vad var den senaste drömmen du minns?

Den i natt.

Vilken tid gick du upp i morse?

Runt halv nio kanske.

Vad ska du göra i helgen?
Jag ska bli frisk till helgen.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Stackare! Du får krya på dig! Jag trivs jätte bra, vilket är kul! Sov gott! Puss
´
När va du riktigt sjuk senast? 

Nyss?

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ha ha , tog på? Oj, min vän Alexandra tror jag. Min lilla B- kändis ! ♥

Vad finns i din bakficka?

Jag ligger i trosor duu!

Har du färglinser?

Nej.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov eller kanske var jag uppe och snöt mig?

Vad är det första du gör på morgonen?

Sträcker på mig, väcker Kevin för att få sällskap.
Oftast är det dock han som väcker mig.

Vad ska du göra efter det här?
Jadu, sätta igång och städa igen kanske?
4 rum till....

Kommentera inlägget här :