Roliga kommentarer.

publicerat i Vardag.;

Här är en samling roliga kommentarer som jag fått höra under föregående vecka samt idag!

  • Tre ungdomar i sjuttonårsåldern satte sig vid "hjulen" i bussen. Killen fällde kommentaren och sa förtjust;
    Vet ni tjejer? Vi sitter precis ovanför hjulet nu! Tjejerna såg förvånade ut och och en fällde kommentaren; Va? Är du säker? Jag har alltid trott att det varit en upphöjning för barnen så att dem enkelt ska komma upp på sätet! Killen skrattade och sa: "Ja det trodde jag också tills min morsa sa att hjulen var precis här under förra veckan!"
    - Jag satt och fnissade länge.
  • E (tjej) säger till R (kille) : Kan du bete dig normalt i en porrbutik?
    R: Ja det är fan konstigt för det kändes precis som att gå in i en skoaffär!
     Ha ha ha , söta söta ni.
  • Vem fan lämnar alla porrtidningar ute i skogen? Kommentar från R (kille)!


    Lite kul kan man ha i alla fall.

Kommentera inlägget här :