Underbara måndag....

publicerat i Vardag.;
I morse förstördes hela min dag.
Nummer ett: JAG FÖRSOV MIG.
Kevin var påklädd och klar i vagnen för att åka, tio minuter efter det att vi vaknat. Skitjobbigt var det.
Nummer två: BUSSEN HADE ÅKT
Och skulle jag ha tagit en senare buss så hade jag aldrig kommit i tid till skolan, därför sprang jag fyra kilometer till dagis och vidare till skolan (död)!
Nummer tre: LEKTIONEN INSTÄLLD.
Vi skulle haft prov idag och därför min anledning till att stressa hela morgonen. Jag var så nära på att dö när jag såg att läraren var borta. JÄVLA BAJS.

Så nu är hela min morgon förstörd.
Jag är hungrig - kall och omedvetet stressad...
Underbar start på veckan, right?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

åh. det lät inte roligt alls.. :/ hoppas de här andra dagarna varit bra =)

Kommentera inlägget här :