Lista.

publicerat i Onördigt;
Namn: Denise
Smeknamn: Nisan - (ingen använder smeknamn längre!)
Hårfärg: Blond - eller något åt det hållet.
Kort eller lång: Eh. Typ någonstans mellan... nej, där ljög jag. Jag är fett kort.
Tyst eller högljudd: Beroende på hur mycket jag har fått i glaset.
Bjukisbyxor eller Jeans: Båda.
Mobil eller kamera: Hmm... jag kan inte leva utan något.
Röka eller dricka: Dricka och feströka i en bra kombination.
Är du förälskad i någon: Förälskad (tänker; vad är det?)  Nej.
Äta eller dricka: Jag föredrar att göra både ock, helst samtidigt (a).
Piercings: Ja en i naveln.


HAR DU...
Flygit: Ja
Varit i ett förhållande: Ja på den också.
Varit i en bilolycka: Inte vad jag kan minnas.
Första piercing: I naveln när jag var tretton eller fjorton.
Bästa vän(ner): Linnéa, Louise, Alexandra, Katarina.
Första kärlek: Martin ( när jag var typ 8, han lärde mig att pussas och fråga chans!)
Första stora semester: Portugal med mamma och moster samt kusiner, när jag var tolv.

SISTA.
Personen du pratade med: Mamma, tror jag.
Personen du sms:ade med: Malin
Personen du tittade på film med: Oj, jag kan inte ens minnas det, men typ Christian kanske.
Maten du åt: Mat och mat? Typ "Violtabletter" var det sista jag stoppade i munnen.
Filmen du såg ensam: Jadu, det kanske var Shrek.
Låten du lyssnade på: Jag kommer inte ihåg det heller.
Saken du köpte: En bok till mig själv.
Personen du kramade: Kevin, när han skulle gå ut med mamma.

FAVORIT
Mat: Allt som går att stoppa i munnen.
Dryck:
Kläder: Mysiga mjukisbyxor hemma, välklädd ute.
Blomma: Orkidée.
Färg: Naturliga färger.
Film: Sorgliga filmer.
Bok: Jag har många.
Restaurang: Äter sällan ute (mer än sällan.)



ÅR 2008.
Jag kysste någon: Ja
Jag firade Halloween: Nej.
Jag fick ett brustet hjärta: Ja.
Jag blev gravid: Nej.
Jag gjorde en abort: Nej.
Jag läste ut en hel bok: Tror det.
Jag gjorde något som jag ångrade: Ja.
Jag bröt ett löfte: Ja
Jag mötte någon som förändrade mitt liv: Ja, inte bara en, utan många.
Jag spelade sjuk: Ja.
Jag lämnade landet: Nej.
Jag provade på något som jag normalt inte brukar, och jag gillade det: Ja.
Jag grät över löjliga saker: Ja.
Jag sprang en halvmil: Nej.
Jag gick till stranden med mina bästa vänner: Ja.
Jag hatade någon: Nja.. (nästan i alla fall).
Jag var singel hela året: Inte hela 2008, men mer eller mindre i alla fall.


FRAMTIDEN.
Jag vill ha barn: Ja fler om inte annat.
Jag vill gifta mig: Ja.


HAR DU NÅGONSIN
Dödat någon: NEJ.
Blivit tagen av polisen: Nej.
Gråtit när någon dog: Ja, flera gånger.

TROR DU PÅ
Dig själv: Ja
Mirakel: Om jag blir tvungen.
Kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Himlen: Ja
Tomten: När jag var sex, ja.
Kyssar på första daten: Nej.
Sex på första daten: Nej.

SANINGEN.
Finns det någon du vill vara med just nu: Ja.
Är du lycklig där du är i livet: Mer eller mindre i alla fall.
Tror du på gud: Som oftast.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ems:

hahahah ;) jo, jag är faktiskt ganska van! haha.. :) aa, vi höres gumman ! ta hand om dig!

Kommentera inlägget här :