10 saker jag ska göra i veckan.

publicerat i Vardag.;
  1. Komma igenom mitt berg av disk så att det ser vettigt ut i köket. ( Är dock lycklig över att resterande av lägenheten ser vettig ut nu äntligen)
  2. Läsa klart första boken ur twilight serien som Alexandra gav mig. (Jag är fortfarande tidsoptimist hjärtevän! )
  3. Göra min psykologiuppgift som nu mer aldrig ser ut att bli klar. What the fuck...
  4. Se efter om det finns en tvätttid. Jag har ytterst svårt för att få arslet ner till tvättstugan för att boka en jävla tid.
  5. Kolla med alla lärare om när de har tid för mig och mina omprov. Suck.
  6. Gå och lägga mig i (läs inte denna mening allt för seriöst) tid så att jag kommer upp ordentligt.
  7. Gå på en klassmiddag på lördag (?)
  8. Ha min sista vecka på praktiken. Och jag tänkte inte bli sjuk under de sista dagarna... hoppas jag i alla fall.
  9. Inte svara i telefonen när ett okännt nummer ringer (ta inte illa upp.)
  10. Drömma vidare, filosofera och bara vara.

Kommentera inlägget här :