Frågor.

publicerat i Onördigt;
1. Hur mår du?
Förvånandsvärt bra, tack som frågar.

2. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag är väldigt glad och sprallig, även i situationer där det kanske inte bör vara...

3. Vad skulle du vilja bli bättre på?
På mattematik. Någon superpedagogisk som kan hjälpa mig?

4. Låt du tröstar dig med när du är ledsen?
Jag tröstar aldrig...

5. Vad tror folk om dig som inte stämmer?
Det mesta folk tror om mig stämmer nog ganska bra.

6. Vad får du oftast komplimanger för?
Min röst.

7. Vad säger du för att imponera på någon?
Oftast är jag tyst, vilket folk tycks uppskatta mer.

8. Vad står det i ditt senaste inkomna sms?
-Cencur-

9. Äger du några converse?
Japp.

10. Är du allergisk mot något?
Hm... nej inte vad jag vet.

11. Hur svarar du i mobilen?
Denise, eller hallå.

12. Hur många timmar sov du inatt?
För många. Men det va ja värd.

13. Brukar du komma i tid?
Fråga mina vänner som får stressa när dom är med mig.

14. Vad tycker du om fötter?
Bra att ha förutom när man har tryckt ner dom i ett par högklackade några timmar för länge...

15. Rakar du benen?
Jajjamensan.

16. Är du blyg?
Absolut inte.

17. Sysslar du med någon idrott?
Inte mer än normalt för en medelsvensson.

18. Är du nöjd med ditt liv?
Absolut.

19. Är du bortskämd?
Det också..

20. Vad gör du imorgon?
Hm. Praktiserar.

21. Du samlar på?
Absolut ingenting.

22. När grät du senast?
För drygt ett år sedan. Om man bortser från tv program som ibland kan vara rörande. Hallå. jag är inte mer än människa.

23. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jadu. Vad skulle jag INTE göra.

24. Är du flygrädd?
Ja som faan.

25. Tror du på ett liv efter döden?
Man kan ju alltid hoppas.

26. Senaste låt du hörde?
Jadu, har lyssnat på musik hela dagen typ.

27. Senaste film du såg?
Hum.. ingen aning.

28. Vad skulle du vilja heta om du var tvungen att byta namn?
Hmm. Elena som tilltalsnamn istället för mellannamn kanske? :)

29. Vad är det mest olagliga du har gjort?
Det skriver jag nog inte ut här.

30. Vad gör du om tio år?
Hm.. jadu, om jag ändå visste.

31. Om du fick ha sex med en känd person, vem skulle bli den lyckliga?
Hmm. Bara för att kunna stoppa upp det på min meritlista; Magnus Betnér.

32. Har du påverkats av finanskrisen?
Nej inte ännu.

33. Beskriv dig själv med tre ord!
Jävligt cool fan!

34. Vad skulle ditt 14-åriga jag säga till dig om ni träffades idag?
Hahaha. "Blir det inte bättre än så?"

35. Och vad skulle du vilja säga till ditt 14-åriga jag?
ALLT.

36. Har du en mörk hemlighet?
Japp, och jag har en vit dagbok.

37. Vilken tv-kanal ser du mest på?
Hm, trean, femman fyran och ettan. Allt i ordning.

38. Om du får ta med dig fem filmer till en öde ö, vilka väljer du?
Pay it forward - The nootebook - P.S I love you , jag behöver bara tre ju.

39. Vilket språk skulle du vilja kunna?
Hm, flytande. Franska troligtvis.

40. Om du var tvungen att byta kropp och utseende med någon, vem skulle du välja?
Jadu. Troligtvis Jennifer Aniston, mest för att hon verkar så down to earth.

41. Vad är det konstigaste du har gjort naken?
Hm. Vad har jag inte gjort naken..

42. När blir du rörd?
När någon säger något helt spontant och menar det från hjärtat.

43. Om du blev känd, vad skulle du vilja vara känd för?
Jag skulle vilja bli känd för min röst.

44. När var någon arg på dig senast och varför?
Min "bror" var arg på mig för vissa saker, men sen lugnade han ner sig och skrev ett sms där han "älskade mig!"

45. När var du arg på någon senast och varför?
Jag är aldrig arg, typ.

46. Skulle du kunna tänka dig delta i en dokusåpa, och isåfall vilken?
Ja det skulle jag lätt kunna.

47. Förstår du offside-regeln?
Hmm.. Är det en kuggfråga?

48. Varför svarar du på de här frågorna?
HAHA. Det är roligare så.

49. Om du var en tecknad figur vem skulle du vara?
Hm, Betty Boop skulle nog passa mig.

50. Vad skulle du välja: Att leva ett bra liv men inte bli ihågkommen för något speciellt när du dör, eller leva ett miserabelt liv men bli hyllad och älskad i årahundraden efter din död?
Jag skulle föredra att leva ett bra liv och bli hyllad och älskad i århundraden!

Kommentera inlägget här :