27 april.

publicerat i Denise;
Ikväll ska jag och la familiá iväg på middag hos Andreas- systers -mans föräldrar. Långsökt, i know, but that's the truth. Haha. Ska bli mysigt att bli bortskämd med lite mat och framför allt bli bortbjuden utan att behöva tänka på att diska! Jag har hört det ryktas om att det blir gulaschsoppa också. Finns det något bättre?
Skulle inte tro det va. Kan knappt tänka på det utan att dreggla lite i mungipan, haha.


Jag ska snart dra med mig Kevin till affären för att köpa nudlar. I want. I need. I got to have.
Kevin var lika sugen på det han också. Tur för honom för jag tänkte inte köpa något annat, tihi.

Igår var jag med min arbetskollega Nettan. Var jättemysigt att bara snacka av sig, promenera en lång promenad, ta en glass i hamnen och bara mysa. Det behövdes verkligen.

Igår var det den 27:e april också. Bara så ni vet.
Inget speciellt med den dagen alls faktiskt. Men jag tänkte att den kunde få uppmärksammas lite extra.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ellie:

sv: okej, det är tråkigt att det är så. Jag själv skulle vilja flytta ner till nynäshamn faktiskt men jag har inget jobb så att få lägenhet där = 0... :(

Jag lever nu på minimum eftersom att jag får hjälp av socialen plus att jag blir utan boende den 1 juni så det suger ganska så mycket. Tycker socialen borde vara mer hjälpsam.



Kram

Kommentera inlägget här :